Even though it seems like it´s so far away

Första dagen i skolan efter lovet och då börjar jag morgonen med att limma superlim på mina fingrar som inte går bort. Hejja mig!
Va som ett vrak i skolan. Börjar känna mig lite sjuk men det är väll bara önsketänkande just nu.
Men denna vecka är inte så farlig, slutar 13.20 eller nått imorgon när vi igentligen skulle slutat 16.30. Inte mig emot!
Sen på onsdag är det visning för alla 94:er att kolla på Ljunkan och då ska vi på HP vara där och "jobba". Men vi får komp för det så inget att gråta över.

Sen på vägen hem vart jag lite fundersam över hur det är stält i folks huvuden. Jag mötte en cyklist i bara t-shirt och kortbyxor kl 16.30 en KALL och BLÅSIG eftermiddag. Tjena. Sen imorse ser jag en stackare som går och fryser i bara skinnjacka. Är det bara jag som tycker det är lite smådumt? Jag går omkring i tjockaste dunjackan och fryser nästan. Lustigt! Men är huvudet dumt får kroppen lida. Har jag hört..?

Nej men nu ska jag sluta skriva och äta lite kvällsmat. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0