Don´t bring flowers after I´m dead




Torsdag innebär att det är fredag dagen efter? Jaa men bra!

Skolan va helt okej idag. Vi hade idrott på morgonen men Freja fick astma anfall. Det va rätt läskigt! Lilla Freja då, inte alls bra!
Efter allt det åkte Sandra, Olivia och jag in till stan och åt på McD. Han i kassan trodde han va cool men det va han inte. Jag sa vad jag skulle ha och så sa jag att jag hade csn kortet. 
han; Aha vad vill du att jag ska göra med det?
Jag; ge mig rabatt?
Han; ah ja jag vet ju inte.
Då tänkte jag va är det här för jävla pajas.
Sen frågade han vad jag skulle ha och dricka. Då sa jag vatten.
Han; vatten?
Jag; Citronvatten
Han; ah men det kan ju inte jag veta.
Sen frågad jag vad jag skulle göra med csn kortet, om jag skulle dra det i kortläsaren.
Då säger han, jaa...
Och när jag drar kortet säger han;...men det kommer inte funka.
Asså fan va dum!

Sen kom jag tillbaka för att hämta min hamburgare och då säger jag att jag vill ha en dipp också och räcker fram pengar till det. Då säger han att jag ska ställa mig i kön.
Då vart jag lack på han och sa men KOMIGEN!
Han skämtade om allt... ingen vidare skämtare tyckte jag då.

Sen efter skolan va det samtal och sen åkte mamma och jag för att handla. Dom har satt upp julprydnaderna. MYYYS! Älskart.

Sen åkte jag till Malin och vi satt och snacka om våra liv och allt det. Mycket bra! Sen gick vi och köpte skumtomtar (som jag ville att vi skulle göra igår) och ett kinderägg :O Wuhuu! Fick även en leksak. Dock tyckte jag den va ganska invecklad? Sen åkte jag hem och åt jordnötssmör (på kex)
Slutet gott allting gott!





Kommentarer
Postat av: Sandra

riktig knepig den där mannen i kassan!!

2009-11-12 @ 22:55:47
URL: http://sandraaborg.blogg.se/
Postat av: Freja

haha (a) nåt positivt va väl att ni fick sluta tidigare! :L

2009-11-13 @ 19:32:32
Postat av: paulina

men du är knäpp freja :O;D haha häldre slutat senare än att det hände!

2009-11-13 @ 23:52:26
URL: http://femtondemaj.blogg.se/
Postat av: mathilda

hahah vilket offer i mcd-kassan xd :D

2009-11-15 @ 13:17:44
URL: http://matiildaclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0