tågluff

Sitter juste nu och skriver på min tågluff. Känns sjukt hopplöst efter som jag enu en gång glömt luffarkartan i skolan..
Man kan ju hoppa över men jag vet ju inte hur många sidor det kommer ta. Otur för mig..

Dagen har spenderats i våran stad med Angelica. Vi skulle köpa presenter till Mathilda och Pernilla. Men vi hitta bara till Mathilda. Jag hitta maser annat jag skulle kunna tänka mig hänga i min garderob men det är lite svårt att få med allt det hem när man inte har så mycket pengar. Men dagen har varit trevlig och VARM. Riktigt härligt!
(Vi träffa även Marcus.O på stan. Han och hans lilla son. Han hälsade till alla elever som han haft så om ni ser detta så vet ni att han HÄLSAR till er :) Riktigt synd att han va tvungen att sluta. )

Och  efter som jag nu har en kamera som är bra så kommer lite bilder. Roligt va!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0