solsting

Lördag ; Vakna 12.15. Åkte ner till båtbryggorna där Malin och Pernilla satt och hade ätit frukost.
Vi gick ner och kollade lite fotboll och sen gick vi och köpte glass. Sen gick vi upp till båtbryggorna och stekte i några timmar. Jag fick faktiskt lite solbränna OCH jag tog årets första dopp! Herre min gud.
Sen på kvällen träffa jag töserna igen. Vi åkte och satte oss vid kanalen. Pierre, Adam, Matias o nåra kom förbi en stund. Men vi satt inte där länge för det va så mycket mygg och blött så vi åkte och satte oss på Malins baksida. Riktigt mysigt!

Söndag ; Vakna vid 11.00 då jag gick ut och sola men jag orkade inte ligga stilla i värmen. Men sen åkte jag till båtbryggorna med Pernilla. Det va så sjukt varmt! Vi köpte glass och sen "bada" vi. Sen åkte Pernilla på träning och jag åkte hem och åt. Fick ennu mer solbränna idag. Riktigt fint (Y)






Kommentarer
Postat av: pernilla

ae fyfan du la in den där bilden :@

2009-05-31 @ 23:41:53
URL: http://andrajuni.blogg.se/
Postat av: pernilla

sv: tack sötnos<3

2009-06-01 @ 22:54:56
URL: http://andrajuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0