minimaran

Nuu är jag så sjukt trött! Eller jag va trött när jag kom hem men jag har fortfande sjukt ont i fötterna. Mina skor är inga löparskor så nu har jag blåsor runt fötterna. Jätteskönt!
Men nu är det över för sissta gången. Känns bra. Fick tiden 49 min. Nu så här i efterhand så ongrar jag mig att jag stanna. Men inget att göra åt nu. Kom trea av alla tjejer ialla fall.

Nu sitter jag här och känner doften av bränt i hela huset. Jag bakade kladdmuffins nyss...och jag glömde dom i ugnen..
Mamma vart jätteglad! Eller inte.
Jag ska sluta att baka för jag bränner nästan alltid det jag bakar.
Snart ska jag fortsätta på mina labbrapporter som ska vara inne imorn.

Ae jag måste gå och öppna alla fönster här för det luktar förjävligt rent ut sagt.. chiao!

Kommentarer
Postat av: ida

Sv: tack så mycket :D

2009-05-28 @ 20:13:55
URL: http://strawberrymark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0