let it shine

Gårdagen spenderades med Pernilla. Riktigt mysigt. Vi åkte upp till båtbryggorna för att sola och med oss hade vi jordgubbar och sen även glass.
Vi träffa även på Mathilda och Bella som skulle vara hurtiga och gå ända till Ljung. Phju..

Sen åkte vi hem och tog det lugnt ett tag. På kvällen sen åkte vi och träffa Pierre en stund. Några poliser kom även fram och snacka med oss. 

Sen åkte vi hem igen och vid 00.40 åkte jag hem i kylan. Ruggigt kallt vare.

Idag så måste jag skriva på min tågluff. Suck* Måste även tvätta för nu har jag typ inga kläder kvar (som jag brukar använda) men allra först ska jag ut och sola. puss






 

Kommentarer
Postat av: pernilla

fyfan vilka bilder du lägger in på mig :o :@

2009-05-19 @ 23:12:25
URL: http://andrajuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0