efter regn kommer sol


                                                                                                   Klass 9A


Skolan har jag vell inte så mycket att kommentera om, fick reda på att jag inte fått IG på nationella i matte. Skönt!
Efter att jag slutat så åkte jag och Pernilla och hälsa på på Ljung. Har inte varit och hälsat på under hela högstadiet, med andra ord sen vi sluta 6:an. Hur mycket som helst som va förändrat.
Men vi kom tyver lite försent för alla lärare hade åkt förutom Anna-karin och Ulla. Men det va trevligt att träffa Anna-karin.

Sen åkte jag hem i det underbara regnet. Frös som bara attan när jag kom in. Gjorde en kopp varm oboy som jag sedan spillde ut halva koppen. Nu måste jag plugga. Lite mycket att göra känner jag, efter som jag har blivit så seg på att ta tag i saker. Måste även ut och springa för att vara beredd på imorn och fredag. suck*


Kommentarer
Postat av: Anki

haha var fick du tag på bilden? :O

2009-05-06 @ 19:28:49
URL: http://maryangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0