de är ingen vanlig dag för det är min födelsedag

Som sagt så fyllde jag 16 år idag/igår (15). Familjen kom in och sjöng för mig på morgonen. Jag fick pengar från släkten och en KAMERA (digital) av mamma och pappa! Fodral till me. Riktigt glad vart jag. Så nu ska jag aldrig glömma kameran. Kommer säkert bli lite mer bild uppdatering här på bloggen me.
Men skolan va bra. Hade typ inga vanliga lektioner och massor trevligt folk har grattat mig. Tack så mycket! Då blir man verkligen glad. Eller iaf jag.

Sen på kvällen så träffade jag mina pinglor. Vi åt pizza på Venus och vi fick hela övervåningen för oss själva. Fick även presenter. En skjorta med ett matchande armband av Malin. Örhängen och ett par gröna spetts-trosor som hör till min gröna BH fick jag va Mathilda. Duschtvål, body lotion och ansiktsmask fick jag av Anki. Riktigt glad vart jag!

Sen va vi ute och träffa på Jenny, Frida, Pirre, Frida o dom. Sjukt kallt men trevligt.
Nu ska jag nog sova för jag är helt sluut. Puss!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0