livet leker med oss

                          

Hade konstigaste natten i natt. Jag vet inte om jag vakna eller om jag hade legat vaken men jag vände mig iallafall om och kollade på klockan och såg att den va 4.30 och tänkte att fan jag måste sova för jag är astrött. Sen ringde klockan 6.30 som vanligt men då fick jag för mig att klockan va 5.30 så då skulle jag gå upp och tänka av klockan. Jag reser mig upp och det ena benet var definitivt inte vaket. Jag snubblar åt sidan och ramlar i golvet med en smäll. Va helt shockad! Sen kolla jag på klockan igen och insåg att den va 6.30 så då tände jag lampan? Helskummt. Jag va vaken men det kändes inte som det. Sen kom mamma in vid 7.00 och undrar vem det va som ramlat ur sängen.


Första lektionen hade vi teknik med samirjäveln. Behöver inte säga mer en så. Sen innan lunchen på tyskan så kom det en engelsk författare, Aidan Chambers, till lektionen och vi fick lyssna när han berätta lite om sitt liv sen fick vi även ställa frågor. Det va faktiskt jätte intressant! Det va kul att lyssna på. Sen var det inte långt kvar på dagen. Såå nu är det bara att chilla järnet för vi har ingen skola imorn! Hur skönt är inte det? Ah men ni får ha det bra och om det är någon som känner att dom inte har mycket att göra imorn så riiing för tusan! :D


Kommentarer
Postat av: matilda

jag förstog inte när han pratade, bara när han sa att hans tänder hade ramlat ur. för då garvade alla, & jag hängde på (y) haha! (a)

2009-01-23 @ 22:55:47
URL: http://matiildaclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0