icee coold

Idag så vaknade jag faktiskt 9.45. Bra gjort av mig! Gick upp åt en morot satte mig vid tv:n sen gick jag ut. Kom in, duscha. Gjorde hårinpackning, använde bodyscruben jag van på nyår, smörrjde in hela mig. Hemmaspa. Hiiiimmla skönt! Sen efter ett tag åkte jag till pernilla med grillerna i högsta hugg! Vi åkte ner till kanalen där malin även skulle komma. Vi satte på oss och började åka. Träffase Emma och Sofie. Sofies skridskor va urtjusiga måste jag säga ;D Sen efter ett jädra bra tag så kom även lilla malin. Men efter en kvart så åkte pernilla och jag hem för det va sjukt kallt. Efter en jävla jobbig hemfärds så kom vi in och satte oss med en kop varm choklad och med one three hill på tv.  Sen satt vi vid datorn och sen åkte jag hem.  Helbra dag! 
                                                                                                      ≤♥≥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0