Handboll

Jah som ni kanske kan förstå med tanke på rubriken så kommer det handla om handboll.
Handboll nästan hela dagen idag. Spelade min andra match idag. Gick vell sådär. gjorde inga mål, släppte förbi i försvar och gjorde lute tabbar här och där. Men annars så. Vi va bra idag, Förlora visserligen med 5 mål tror jag men poeng är inte alltid allt. Laget va taggade och stämningen va på topp i omklädningsrum och uppvärmning. Även på läcktaren och på bänken så vare stämning. Alla häja och pusha! Riktigt kul. Sen efter matchen så skulle jag stå i kiosken. Men har man tur så har man en snäll mamma som gjorde det åt en. Sen kollade vi på P93:s matc som dom van! Bra bra.
Jah det va vell ungefär hela min dag. Åt pizza nyss och nu har jack kramp i revbenen? Sen ska jag ta det lungt och slappa så mycket som möjligt efter som det är skola imorn. Tschüß
                                                           ≤♥≥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0