Görbra dag!<3

                       

Ingen sovmorgin för mig idag. Blev  väckt av mamma kl 7.30! Gick upp gjorde mig iordning och åkte till mormor. Det va ett bra tag sen jag såg henne! Man saknar ju sin lilla mormor. Fick frukost och sen satt vi och prata lite. Fick se henne i ett bar byxer för första gången ( alltså hon brukar ju inte ha kläder på sig, bara att hon alltid har haft kjol på sig) Hon va jätte fin i dom. Sen åkte jag ner till stan. Mormor var snäll och tanka mitt busskort och köppte ett par fingervantar.
Sen gick jag och mötte mathilda :D Vi gick och kolla lite, sen gick vi och åt kebab. Nyttigt gjort av oss, jag som försökte börja ett nyttigt liv..aja jag får vell se hur det blir med den saken.
Sen gick vi lite till. Hitta två par linnen och mathilda köppte en nesesär och läppglans. Sen mötte vi Anna och bella efter ett tag. Dom hakade på oss. Sen skulle mathilda pront ha Idol dvd:n så vi åkte till maxi där vi även köppte glass. Sen åkte Bella och Anna och mathilda och jag satte oss på varsin bänk och vänta på att tiden skulle gå, vi skulle äta på steves med Anki, Malin och pernilla. Det körde förbi en familj med ett barn som satt i kundvagnen. Han satt i en bajsstälning med en kaviar tub i händerna. HAHA gu va vi garva. Sen kom det all möjligt konstigt folk! Sen åkte vi in till stan igen. Gick till steves och mötte tjejena där. Det va sjukt trevligt. Måste vi göra oftare!<3 Sen hem igen.
Sammanlagt denna dag va jag på stan från 11.20 till 19.15. En lång dag med andra ord, men även e bra dag.
                                                                                           ≤♥≥


Kommentarer
Postat av: matilda

hahaha killen i bajsställning! klockren xd

2009-01-08 @ 22:33:09
URL: http://matiildaclaesson.blogg.se/
Postat av: amanda

sötis pau :)

2009-01-15 @ 20:34:12
URL: http://februari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0