Fullt upp!

Torsdag kom vi till skolan och allt vart precis som det var innan vi sluta, lovet var som bort blåst. Alla lärare var taggade på att börja snacka om alla nationella prov vi ska ha och alla andra prov för den delen också. Känns ju inte så himmla kul att höra att vårat liv inom dom närmsta månaderna ska vara fylda med prov. Men posetivt är ju dock att vi bara går kvar ett halvår till. Både bra och dåligt.
Slutade skolan 15.20. Sissta lektionen var fysik med Samir.........
Sen följde jag med pernilla hem och vi åt lite sen blev det hetts som vanlig och vi kom sent till träningen. 1 timme träning i hallen och 30 min fys. Inte så farligt. Det enda var vell armhävningarna. Mina armar är svaga som kycklingben! Det är ju bra och så när man spelar handboll. Sen åka hem, kommer på när jag står innan för dörren att jag glömt min nya handbolls mjukisoverols tröja i sporthallen... BRAA PAULINA! Har inte sagt det till mina föräldrar med hopp om att jag ska slippa det, att den ska finnas i kvarglömdsskåpet.
Sen hände inte mycket mer den kvällen.

Idag avled jag nästan av trötthet, jag satt och sov på So:n! Inget bra tecken. Det blir att lägga sig en aning tidigare i fortsättningen. Men förutom tröttheten och dom tråkiga lektionerna så har det vell varit helt okej. Åkte hem och sov en stund och nu har jag hamnat här. Ska äta fahitas ikväll. Ska bli gott! Sen är det ju Let's Dance idag me! Det får vi ju inte missa. Blondin Bella, Magnus Samelsson, Laila Bagge och masser mer. Ska bli intressant att se! Tschüß.
                                                                                        ≤♥≥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0