2-2-09

                               

En av det jobbigaste dagarna på länge. Allt började med att jag inte sov någonting inatt och jag säger inte bara det utan jag gjorde verkligen inte det. Jag låg och kolla på klockan, vred och vände mig men somna aldrig. Så snacka om att jag har varit liiiite trött idag i skolan. Skolan va som vanligt. Fick veta att vi ska ha matte och fysik prov nästa vecka och så ska vi ha två nationella prov denna vecka. 1 imorgon i 90 min och ett på torsdag i 3h! Usch. Båda i svenska. Men dagen luffade på segt som vanligt. Sista lektionen hade vi engelska och jag var såå nära på att bara lägga mig på bänken och börja gråta av hunger och trötthet. Men så när det va 10 min kvar så går brandlarmet. Ibland har man lite tur här i livet. Visst att det va kallt men bättre en att lacka sönder på bänken. Sen stod mamma och väntade på mig och vi åkte hem. Jag åt och la mig i sängen och tänkte att det är ju 1h kvar tills träningen...vakna 16.30 (träningen börjar 17.00 och det tar 15 min att åka dit) av att mamma kommer in och säger något. Så det blev lite stress efter som jag inte hade packat eller bytt om ingenting. Men va inte den enda som va sen. Träningen va riktigt kul idag! Ioförtsig så är nästan alltid måndagsträningarna roliga. Sen vare hem och så upptäckte jag att mina två tröjor och min BH hade kommit! wiiie :) snart är det sängen som jäller. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0