TRÖTT

Då va lovet nästan slut. Det har gått lite för fort tycker jag så här i efterhand. Men har gjort en hel del faktiskt.
Igår åkte jag, Mathilda, Pernilla på hockey. LHC-Frölunda. LHC förlora med 1-4. Men det va kul endå. Vi hade även en stammis bakom oss. ahlkomannen. Han har stått bakom mig varje gång jag har varit där. Sen kände man j igen annat folk me. Inget liv. Sen tog vi bussen som va överfull till resecentrum där vi gick till hakepi och åt.

Efter det tog vi bussen hem, eller jag åkte hem till Pernilla. Vi bytte kläder och tog det lugnt innan vi sedan skulle åka ner till olstorp. Vart ju inte riktigt som planerat. Vi inte riktigt ända fram. Iallafall inte i tid. men det va kul endå. Sen när vi kom in så hade jag förfrusit en fot (y) Sköönt vare. sen tog vi det lite lugnare och sen somna vi efter att pernillas överenergi attacker tog slut. pusss


GAMMAL BILD


Kommentarer
Postat av: matilda

tack själv för dagen älskling! <3

2009-02-22 @ 15:00:44
URL: http://matiildaclaesson.blogg.se/
Postat av: emma

haha ne, du är sötee :D

2009-02-22 @ 18:21:25
URL: http://elvinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0