Söndag

                                        

Handboll hela dagen idag. Kom lite sent efter som jag är så himmla seg på att komma iväg. Men såg andra halvlek som va jätte bra! Tjejerna va sjukt duktiga. Pernilla trampa snett och knät böjde sig åt fel håll och Emma fick ett slag mot revbenen. Första gången jag såg RP laget och jaa det va en syn jag kommer komma ihåg.
Sen körde killarna som van och sen åkte jag hem. Ville verkligen se damernas match men såklart så kunde jag inte det....

Ikväll måste jag läsa fysik och göra ikapp i matten. Men ha en trevlig kväll alla

Kommentarer
Postat av: emma

hahaha, ah rp är tufft :)

2009-02-11 @ 18:09:21
URL: http://elvinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0