morgon

Godmorgon! Eller kanske inte morgon. Själv vakna man kl 9.50.Tänkte gå ut ett tag men jag orkar fasen inte det, är så himla lat! Får se vad jag ska hitta på idag.

Igår; åkte jag ju till Pernilla på eftermiddan. Vi snacka lite och sen bestämde Pernilla sig för att sola, så vi åkte och gjorde det eller iallafall hon. När vi åkte hem så stanna vi på hemköp och köpte dipp och sen cyklade vi vidare i den extrema kylan! Sen när vi va nästan framme så skulle jag svänga in och så kör jag på en isfläck och vi ramlar.. BRA PAULINA! Pillan slog i sitt onda knä (sorry för det) och mina nya byxor gick sönder lite.. oturen är med mig jämt! Efter det tog vi inga risker så vi gick den sista biten. Sen kolla vi på film och sen åkte jag hem.





 

 "When it's finaly going well it always turn out bad..."


Kommentarer
Postat av: anna

puss på dig pau <3

2009-02-17 @ 13:47:24
URL: http://annasteen.devote.se
Postat av: Pernilla

hahah ah man får sig alltid ett minne när man är med dig pau ;D <3

2009-02-17 @ 21:54:31
URL: http://andrajuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0