ingen aning

Hejhopp. då va det snart fredag igen. Veckan har gått sjukt fort även fast det inte har hänt något speciellt mer en att typ alla lärare är sjuka på skolan så vi har haft en del håltimmar. Som tillexempel idag. Vikare på So:n ingen idrott. Engelska som vanligt, lunch, håltimme, mentortid (som jag mest sov på) sen kemi sen hem.
Fått ett nytt smeknamn av Ludde och Erik idag me. Pomperipossa. FIINT! :( Jävla kossmoss och PMS barn!
Sen åkte jag hem och åt en semla. mmm! Somna i soffan och vakna och kolla på klockan som va 18.00. Tiden har gått sjukt fort den här veckan. Kunde inte komma och kolla på våran match heller eftersom ingen va hemma...
Men följde med mamma till ICA Maxi nu på kvällen. Ingen rolig upplevelse efter som min mamma känner typ hela Sverige så det tar sin lilla tid att gå och handla..
Men kom hem 21.30 och nu ska jag gå och duscha. pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0