Grått

                          

                                   Det finns inte ord för hur trött jag är just nu"

Natinellt prov imorn igen. Det fruktade 3h långa. Va inte nervös för det första provet men inför det här är jag faktiskt det.
Sen är det ju gymnasieval om 11 dagar och jag vet inte vad jag vill gå en...Känner en blandad känsla av panik, ongest och stress! Ska bli så skönt när allt det här är över.

Kort dag annars. Slutade 13.00, kom hem och somna som en stock i soffan. Nu ska jag städa på rummet, göra klart matteläxorna som jag inte gjort och sen ska jag se hur mycket tid det finns kvar sen. Tänkte gå och lägga mig tidigt idag. Får vell se hur det blir med den saken. Men ni får ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0