Fredag den trettonde.

Jag vet inte riktigt om jag kan säga att fredag den trettonde är en otursdag men jag kan inte heller säga att dagen inte för otur med sig.

Satt uppe till tolv igår och plugga. Eller jag satt och kolla på vänner tabbar med. Allt va lagt tills fredag. stort engelska förhör, svenska läxa, matte prov, Fysiklabb skulle in, So läxa. Jihoo.
Men på morgonen när vi kom så va Matisen för förkyld för att ha förhör i engelskan så det vart inget. Sen va Anders sjuk så då slapp jag lämna in labbraporten. Matte provet gick G delen ganska bra. Sen hade vi ju engelska på svenska lektionen så då slapp jag lämna in svenska läxan. Sen på So:n så hade vi inget läxförhör utan vi fick chokladbollar av Måsen som hade sin sista dag. Allt detta kallar jag tur efter som jag inte hade gjort något av dom här grejerna så noga.

På idrotten så skulle vi hoppa hopprep och så skulle jag hoppa in i samma rep som Johanna och då så hoppa jag in fel och så snärta repet till mig på ryggen och det gjorde sjukt ont! Sen så satt vi i 90°C ställning. Satt i 14.50 min! Det va maggan och jag som slogs om första platsen. Sen va jag spagetti i benen och det tyckte tim va kul! Det va nog dagens otur en så länge!
Malin bar mig och sen massera hon mina ben! Asså Malin du är verkligen helt underbar! En ängel utan vingar!
Sen när jag skulle gå till bilen så gick tim med och så fällde han mig mitt där det va is! Gulligt av dig.
Nu har jag sovit lite och ätit lite av den choklad som jag fick av pappa idag.
Ikväll blir det Mathilda, Hanna, Curre :) puss





                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0