23:dje

                          
                                                                                        glad?

Tillbaka till skolan. Lite segt att komma ur sängen i morse måste jag säga.
Idag va det 9A:s tur att tvätta skåpen. Jag, Ulrika & Johanna fick ta skåpen vid lärarrummet.

Men idag va det ingen vanlig dag. Idag va självaste Lars Hermansson sjuk. Andra gången någonsin. Så vi fick håltimme.
Men vi satt bara på en bänk. Fick höra Daniels sångtalang me, fiint!
Sista lektionen va engelska. Jag, Johanna och Malin hade glömt lite papper i våra skåp så vi gick och hämta. På vägen dit så sparka Johanna mig på hälsenan. Sen när vi hade slutat så fick Harald damp och gjorde så jag gjorde kullebytta ner för en bänk och typ bröt huvet? Folk nu för tiden asså.
Sen åkte jag hem. Gjorde en stor kopp med oboy och grädde. MMM! Sen somna jag i soffan.
Nu sitter jag här och är lite chockad över att klockan redan är över 9! Men ska gå ner och kolla om jag kan hitta något att äta i detta hus! pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0