22.

Idag har jag inte gjort alls mycket. Annars brukar jag tycka att det är väldigt jobbigt och tråkigt men idag har det faktiskt varit riktigt skönt. Myskläder, håret i en boll, inget smink och kladdmuffins. Fiint!
Har varit lite skakig idag me? Mina ben kändes jättesvaga och kändes som om dom skulle vika sig när jag gick och varje gång jag ställde mig upp så blev jag jätte yr? Lite läskigt. Men det har gått över nu.
Kunde inte komma till träningen idag heller :( Ingen skjuss...Är sjukt trött på det nu!
Men dagen har gått fort trotts allt detta latande. Skönt det för annars när man har slappdagar så går tiden så sakta?
´Måste säga krya till pillis me som skadade sig mer på träningen :/ Ska ringa till hennes mamma sen ;)
& så fick jag höra att malin gjort illa knäet! Stackare krya på dig me!
Men nu ska jag kolla på scrubs. ppus


                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0