Gott nytt jul och god nyår



Okej då va ännu en julafton över. Om jag ska vara ärlig så är jag inte så ledsen över det. Jag är med ledsen över att jag inte är det längre. Men jag tycker det är dom dagarna innan julafton som är dom bästa (om man bortser från all städning!). Julafton får det att kännas som det är slut på något sätt. Men dagen har varit trevlig. Mormor, farfar, Lena, Jesper, kusin, farbror och morbror har varit här och ätit julmat till förbannelse, kört julklappsleken och sen småpratat lite. Sen när alla hade åkt hem körde vi vår egen lilla julklappsutdelning. Det va mycket mysigare så, för annars är det ju så att när man delar ut klapparna under granen så är allt slut men nu fick vi lite på dagen (det vi vann under julklpappsleken) och sen på kvällen. 

Tänkte att jag skulle visa vad jag fått så jag la upp allt fint för att ta kort och så hoppar min katt upp i allt och välter och förstör för mig, jag lyfter ner henne men hon är enveten!





Tillslut fick jag en någolunda bra och nästan kattfri bild.

Mina paket från leken;
-En ficklampa, två tomtar, två filmer och choklad.

Från "tomten" fick jag
;
-paris hilton parfymen - Heiress (som jag har velat ha hur länge som hälst!)
-En klocka
-Pengar
-Två tidningar
-Godis
-8 par strumpor
-två spel till Wii (delar med bror min)
-två wii motion pluss till kontrollerna (delar med bror min)


Det va allt och jag är jätte nöjd med allt jag fått! Det ända som fattas nu är kläderna jag ska shoppa för mina pengar!

God jul på er alla!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0