jag liksom föll över kanten

 
Min otroligt...snygga... och BRUNA posare
lite jobbigt att ta sig upp?


Hejhopp! Ännu en solig dag. Det GILLAR jag starkt. 
På dagen kom våra sysslingar till oss. Vi åkte och badade vid kanalen. Mycket tjat om att vattnen va äckligt och att man kunde lika gärna hoppa i en skithög vart det. Men dom tog sig ett dopp. Hahah det roliga va att när vi stod vid kanten, vad kommer då flytandes i vattnet om inte en bit toapapper! Mysigt.
Men det va trevligt att träffa dom igen. Det blir allderles för sällan nu för tiden!

Sen på kvällen så åkte jag till Malin och vi åkte direkt bort till Malforsbron och tog oss ett dopp (efter mycket om och men!). Träffade på Mathilda som kom puttrandes på sin moppe. Vi stod och pratade lite. Sen åkte jag vi hem och bytte om och Malin duschade. Under den tiden han jag måla mina naglar. Man får ju passa på när man kan.
Sen åkte vi och köpte Marabo choklad och satte oss och pratade. Sen efter lite television så åkte jag hemåt. 
Nu blir det att ta det lugnt...Va tvungen att gå upp tidigt i morse ska ni veta, 10.30! Herrejissanens!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: LOVE/Loviza

sv; Det blir ju som man gör det ;p

2009-08-08 @ 14:36:21
URL: http://peiceofloviza.blogg.se/
Postat av: pernilla

smidigt malin...

2009-08-08 @ 16:36:55
URL: http://andrajuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0