Slitna ord

Snart har det gått två veckor i skolan. Tiden går sjukt fort om man tänker efter!
Dagen va lång! Nästan för lång! Slutade 15.30 då gick jag och Ankie till rece. för att åka hem. När jag kom hem va jag så jävla trött och hungrig. Mitt huvud hoppade nästan av min kropp och ögonlocken åkte ner som falluckor. Åt lite och sen la jag mig i sängen för att kolla på tv och sova lite. Men icke sa nicke. Pernilla hörde av sig och strax efter det åkte jag till henne. Vi snackade och sen gick vi ut.
Jag gjorde värsta mackadrojnen på cykeln och då kommer det en motorcykel och kör förbi oss och härmar mig! (Nästan)
Härmapa.
Sen så fick vi för oss att vi skulle upp för en 90 graders backe. Jobbigaste på hela dagen!
Det gör jag inte om.
Sen träffade vi på Bella på hemköp och sen cyklade vi hem och nu ska jag kolla igenom engelska glosorna. Funny bunny.

Imorn är det nollning som gäller. Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0