Shallalalal

Vaknade 10.30 idag. Lite framsteg i alla fall. Men är fortfarande trött!

Min röst är hel lustig. Ibland kommer det inget ljud ut ur min mun. Kanske lika skönt det.. haha!
Plus att mina handleder gör ont när jag rör på dom! Ioförsig så har jag ont i nästan hela kroppen.

Fredags var det nollning. Vi samlades vid Ljunkan kl 19.00 i regnet. Sen kom vi bort till 3:orna.
Dom målade på oss och sen gick vi ut på fotbolls planerna och började "leka".
Först skulle vi dricka en öl på 45 sek. Om det va något kvar skulle man hälla det i huvudet.
Ja vi gjorde massor saker. Drack öl med två tamponger i munnen. Fick ägg, mjöl, filmjölk, cider, öl, och nått mer äckligt på oss. Sprang i sopa och gjorde armhävningar, situps och plankan! Sen gick/kröp vi vidare till stan. Badade även i fontänen. Det märktes ingen skillnad efter jag hade badat för jag var redan så blöt! Min mobil va det där emot skillnad på. För er som inte visste så funkar inte mobiler så bra efter att dom har badat...
Sen mötte jag Pernilla och Hanna så jag gick med dom.

När jag kom hem senare så va jag tvungen att hoppa in i  duschen för jag hade som dreads i håret av ägg och all skit! Plus att jag luktade spya!

Vaknade för tidigt dagen där på! Åkte till Ankie efter ett tag och sen så åkte Ankie, hanna, curre, Pernilla & jag  och åt pizza! Sen gick vi till Hemköp och köpte godis och lite senare åkte Pernilla hem och vi andra åkte mot Brunnby där vi satt och snackade ett bra tag.

Idag vet jag inte vad som händer. Ingen svarar på mina sms ;o Kanske blir att kolla på Pernillas match men det är sånt som märks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0