when did It al change?

Idag förstår ni  mina vänner gick jag upp kl 6.00! För att duscha. Helt sjukt igentligen men för att ha varit så tidigt så va jag inte så sjukt trött. Tog en lång varm dusch. Riktigt skönt.

Torsdag som det är idag så har vi ju en håltimme efter lunch och va gör man inte en att går ut köper en glass och sätter sig i solen. Tyver va det inte så varmt idag men endå. Sen hade vi studietid och jag gjorde matte provet jag missa innan lovet. Fick sitta tillsammans med Pernilla och Danne som hade samma prov så det blev bara "lite" snackande.
Pernilla han också tappa bort sina nycklar på typ en minut. Men det visade sig att Peter hade dom så hon fick dom tillsammans med provet. Bara för att vi hade gått och letat överallt. Yrväder!

Nu hemma har jag ätit, sovit. Helt genom trött är jag!
Skulle gå och hämta en grej i köket och så går jag lite halvsegt. Så snubblar jag på mig själv helt plötsligt. Tur att ingen såg.

Nae nu ska jag plugga lite mer svenska. Tjiihooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0