slow down, remember how it used to be

Vaknade vid  halv elva i morse. Tog en dusch. Gjorde mig iordning lite långsamt sen åkte jag till Anki. Sen åkte vi in till Ikano i detta sjukt underbara väder! Vi gick en stund men hitta inget speciellt. Sen framåt tre någon gång så gick vi och åt på Ikea. Dom hade typ inget som såg gott ut. Anki fick fel tror jag och fick en vegetariskt texmex? Hahaha! Jag skulle me ha tagit det men när jag såg va Anki fick på tallriken så ångra jag mig starkt och tog en räkmacka. Sen gick vi lite till och Anki hitta sin avslutnings klänning. Jättefin va hon i den!
Även jag hitta en klänning men jag fick ångest på den så jag vet inte om jag ska ha kvar den. Men skorna jag köppte ska jag i alla fall ha kvar!

Sen gick vi och tog en Mc Flurry och satte oss ute i solen. Sen åkte vi hem.

Har precis ätit nu och ska snart till Pernilla. Ha en bra kväll alla! :)



Ankies klänning!


Kommentarer
Postat av: sofie

sv; Nej du är sötnos paulina :) !

2009-04-26 @ 10:58:51
URL: http://mankee.blogg.se/
Postat av: pernilla

used to be* ;) ankies klänning var jättefin och skorna var också jättefina! :)

2009-04-26 @ 13:35:01
URL: http://andrajuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0