stockholm i mitt hjärta

Är i som sagt i stockholm nu. Pernilla och jag kom hit igår vid 13 ungefär. Gårdagen bestog mest av att vi yra runt på stan massa timmar. Pernilla hitta lite saker och jag hitta 1 (!!!!!) tröja. Det är fan inte männskligt att bara köpa en tröja när man är i Stockholm. Men vi har ju imorgon och även idag för den delan kvar att shoppa på. Men jag är fattig så jag kan ändå inte köpa så himmla mycket.
Vädret här är btw sjuuukt underbart. Stockholm är mitt mål när jag kan flytta hemifrån! Helt klart! Jag ska bo i en lyxig lägenhet vid vattnet med glasbalkong. Underbart.

Nu ska jag sluta drömma och så ska vi ta oss o kragarna och gå ut. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0