sick

Natten har varit helt sjuk. Först frös jag som bara den sen svettades jag som bara den. Har vaknat varje timme och känt hur ont i huvet och hur varm det va. Skulle gå upp på toan me. Ställde mig upp och kände hur allt bara snurra till och hur illa jag mådde. Gick in på toan och va tvungen att sätta mig ner på golvet. Ställde mig upp och bara ramla åt sitan. Så jag fick krypa tillbaka till sängen för jag kunde inte stå upp. Scarry! Sen vid kl.6.00 så kom pappa i och hämta tabletter och termometern och det visade sig att jag hade 40.4 grader feber. Härligt. Så ingen skola för mig nu resten av veckan.


Kommentarer
Postat av: matilda

krya min drommedar :( <333

2009-04-02 @ 20:26:37
URL: http://matiildaclasson.blogg.se/
Postat av: jenny

krya på dej paulina <3

2009-04-03 @ 15:19:40
Postat av: paulina

tack jenny!<3

2009-04-03 @ 19:28:17
URL: http://femtondemaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0