Hemma












Andra dagen så åkte vi till sergelstorg. Där gick vi en rätt stor del av dagen. Det va inte så himmla stort men det fanns rätt mycket att shoppa. Jag köppte faktiskt något mer en 1 grej denna dag. Lika mycket som Pernilla köpte.
Sen åkte vi hem och byte till lite varmare sen tog vi och gick ut ett tag. Vi gick villse...1 timme tog den för oss. Det va lite kallt, lite jobbigt och lite skönt att komma hem igen!













Idag så bar det av till Gamla stan. Det va fint och mysigt och så men det va dyrt och det va inte så himmla mycket som va intressant för oss att kolla på. Sen åkte vi ner till City igen och gick där resten av tiden tills vi skulle åka hem.
Vid 16.30 kom pernillas faster med våra grejer och vi sa hejdå och sen gick vi bort till våran buss. Tyver va lite sena så vi fick inga plattser brevid varandra. Jag hamna framför en sjukt störande kille som satt och hosta och harkla slem. Äckligt! Han väckte mig med flera gången med sitt hostande.
Sen fick Pernilla och jag platts breviid varandra och då satt han och kolla på mig hela tiden!? (Vi flyttade så att vi satt snätt mot honom)

Men nu är vi hemma och jag ska snart packa upp alting. Eller om jag gör det imorn?
Fick också höra att pappa råkat ta sönder min moppe så den går inte att åka på...Bara för att jag behövde den nu! Suck.








Kommentarer
Postat av: Anonym

Är så facinerad av den sista bilden på pernilla ;D

2009-04-08 @ 23:47:48
URL: http://maryangelica.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är så facinerad av den sista bilden på pernilla ;D

2009-04-08 @ 23:47:58
URL: http://maryangelica.blogg.se/
Postat av: pernilla

SHAME ON YOU att du la in den där bilden :o eller fler av bilderna! :o

2009-04-09 @ 15:18:12
URL: http://andrajuni.blogg.se/
Postat av: Ida

Sv: jag köpte dom blomiga ;) de var bara för söta tyckte jag :p

2009-04-09 @ 19:32:09
URL: http://strawberrymark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0