But I just keep on searching everywhere for somthing true




Onsdagar är nästan slappaste dagen på hela veckan. 4 lektioner sen hem vid 1. Inte helt fel om jag får säga det själv.

Va ute och sprang nyss. Det börjar bara gå bättre och bättre tycker jag. Tur det för min kondition som den är nu är helt urusel!

Belv stoppad av mina grannar som stog ute. Dom börja fråga om jag orgentera för det gjorde hon. Det blev ett nej. Pinsamt. Jag som inte ens kan läsa en karta :S  Dom sa även att dom brukade se mig när jag springer förbi och att jag hade ett bra flyt i min springstil. Hahaha va nu det ska betyda?
Sen sprang jag vidare och det vart sjukt jobbigt att fortsätta springa. Inte alls bra att stanna.

Men nu är jag inne och det känns skönt att ha det gjort. Nu ska jag hoppa in i en KALL dusch sen måste jag kolla igenom matten och engelska glosorna...


Kommentarer
Postat av: pernilla

snygging och snygg header!!

2009-04-22 @ 20:40:49
URL: http://andrajuni.blogg.se/
Postat av: Ida

GUD vilken härlig bild!

2009-04-23 @ 20:10:40
URL: http://strawberrymark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0