bara vara någon utan att förklara

Jag tror jag börjar bli senildement. I lördags så trodde jag det va fredag och idag när jag vakna så frågade jag mamma om det va tisdag idag?

Skolan har inte vart så rolig. Malin saknades! Hon va hemma och mådde dåligt.

Sen när jag kom hem så åt jag lite och så gjorde jag en kladdkaka. As sugen va jag på det. Tror ni inte jag glömmer den i ugnen och när jag kommer på det så var det redan försent. Det bara rykte ut ur ugnen när jag öppna luckan och kakan va bara kol typ. Uhh så det vart ingen kladdkaka :(

Sen fick jag magkramp och somna i soffan. Sen vakna jag lagom tills Färjan 2 börja.

Nu ska jag sova igen. sussa sött!

Btw: Dom skorna jag vill ha finns i 39:or i båda färgerna fast på lager! yeey!


Kommentarer
Postat av: emma

aw sötnos! tack, men det är ju du som är söt :D hihi

2009-04-21 @ 10:30:38
URL: http://elvinee.blogg.se/
Postat av: anna

svar; du är söt! :D

2009-04-21 @ 11:35:46
URL: http://annaelisabeth.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0