tretondedecember*

Såå sjukt skönt att gå och duscha. Få bort all 20 ton av hårspray och alla TOVOR.  Jag fick ta balsam typ 3 gånger för att få ut alla tovor! Sen gjorde jag mig iordning och åkte till stan med pernilla :) Skulle köpa julklappar men hitta inge. Pernilla skulle me köpa klappar men köppte bara till sig själva ;) hehe. En jätte snygg polotröja och strumpbyxer.
sen åt vi på steves. Båda satt typ och halvsov. halvsjuka och trötta. Sen åkte vi hem till varo sig. Sen bakade jag pepparkakor. Dom blev tyver äckliga och det va inget kul att baka dom så neh inget mer pepparaksbak här.

Nu sitter vid datorn och kollar på bilder och videoklipp från luciat som vi hade i skolan.
 
                                                                                                   ≤♥≥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0