femtondedecember*



Sista veckan i skolan. Inga läxor, nästan inga vanliga lektioner. Kan det bli bättre? Jah att inte va i skolan alls men det här funkar det med. Och idag fyller lulle liten 16 år! Grattis till dig!:D Även fast du antagligen inte ser det här.
Idag så åkte alla 9 och 8 och bowla, bada och jah lite allt möjligt. Själv va man och bowla. Paolo, Ankiie och Jojjoen va ett lag. Jag vaa såå duttig ^^. Jag förlora stort. Men jag gjorde två strikar. Johanna gjorde fyyra och anki me tror jag? :P Sen gick vi på stan och åt. Vi gick först in på Åhlens där man blev nersprutad med parfym (tillomed i munnen) av ankii! Thanks for tath xd Sen blev man typ misshandlad me. Utputtad på vägen oh jah. Jag vart dagens mobboffer. Men jag hitta masser saker jag vill haaa! En jätte snygg polotröja på BikBok och jah lite allt möjligt! Sen åkte jag hem. Sommna och vakna av´att jag hade ont i magen, tror det va kebab såsen ;o Så jag orkade inte åka på träningen. Så nu sitter jag här med en sån där vetekudde på magen :) 
                                                                                                             ≤♥≥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0