shake it like a Polaroid Picture

Skolvecka på tredagar, körvecka på tre dagar, ledigvecka på 5 dagar.
Sen sken ju solen fram och jag mitt huvud som klädde på mig för nästa vintertid fick sitta
och svettas som en åssna i solen. Kände att det inte bara var jag som var varm för fy i gatan
vad det stank inne i Gina Tricots omklädningsrum. Någon som verkligen behövde ta ett bad!

Men trevlig dag har jag haft. Körde med mamma i 70 minuter på morgonen sen körde jag till skolan och det var inte lika kul eftersom vi hade glömt en grej och jag fick sitta utan lärare och klura ut något jag inte fatta så efter en lång stund trog jag sur där ifrån. Mötte Anka och hon fick åka med i körskolebilen haha! Kuwl.

Efter det vart det mat i solen och sen en liten tur inne i några affärer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0