hej måndag


Gissa om jag blev glad när jag såg mitt favoritgodis i minipåse! Oj oj det var nästan så att jag köpte en bara för att..

Varit och fixat med jobb idag, fått kläder osv. Byxer i XS..kommer spricka när jag sätter mig men annars är det skönt. Sen gick jag till körskolan och lackade ut som vanligt! Min lärare sa; Fan och sen sa han att oj förlåt det där var omoget..Då tänkte jag att då har jag nog nått höjden av att vara omogon på bara de senaste 5 minutrarna.

Resten av kvällen vart mulen och nu har jag ont i skallebanken, vill ha något snyggt plagg och trösta mig med..

Sen måste jag säga att dagens höjdpunkt var när jag fick sms av anka och hon skriver att hon fått KÖRKORT! SÅ HIMLA BRAAA HON ÄR! GRATTIS IGEN HEESTEN!!

Kommentarer
Postat av: oleeee

sämst på att uppdatera....

2011-05-30 @ 17:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0