HEj där

Gårkvällen var mysig och trevlig som den brukar bli! Det vart en fika/mat på Steves med Anka, Tulda och Falken.
Kom hem och kröp ner i min sköna säng. Det är aldrig fel, synd att man inte kan ha den känslan hela tiden.
Om man liksom kunde smyga ner sängen i handväskan och sen plocka fram den när man blev i trött i skolan och dra en skön powernap mitt i klassrummet.

Ah och idag har jag pluggat matte igen!!! Det tar fan aldrig slut. Tunneln är fruktansvärt lång må jag säga..
Har även skrivit lite på min bok analys. Tror jag har gjort fel? Får den känslan lite för ofta nu för tiden.
Övningsköra han jag också med, hej och hå. Svängde lite åt höger och backade åt vänster och körde rally i terräng (23km/h) med mammas C3:a. Det gick faint..
Chicken Mc.Nuggets.


Lånad av google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0