the answer my friend, is blowing in the wind

Okej såhär är det, det är lördag och det är näst sista dagen på lovet. Men på något konstigt sätt är jag nöjd med mitt lov. Klart jag vill ha lite mer tid till att bara göra saker som är sjukt onödiga eller mer tid att vara med mina buddysar. Men jag har faktiskt hunnit med nästan allt jag velat hinna med. Förutom att plugga dåå men allt kan man ju inte hinna med.

Så idag skulle jag och Anki följa med Malin och hennes familj till Motala för att se när Motala krossade Norrköping meen oturen slog oss i huvudet och matchen vart inställd när vi var på väg dit, så vi blev hemskjutsade och på den vägen är det. 

Just nu sitter jag och hoppas att det äckliga vädret ska sluta! Det kan förstöra hela min dag..och då blir jag fan ledsen i bägge ögonen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0