uschianemig

Sitter just nu och kollar på sjukaste programmet. Eller igentligen är det inte så sjukt men lite.
Sen har jag ju varit vaken alldeles för länge. Vet i fan om jag har sovit eller inte men jag låg och tänkte att fan jag kan aldrig sova nu för tiden! Jag vred och vände mig och lite senare hör jag att någon går ner för trappan och sen upp igen och in i duschen. Tänkte; vem fasen går och duschar (så kollar jag på klockan och jag ser bara att klockan är 10 över något och då tänker jag att klockan måste ju vara 10 över 2 eller 10 över 3 för jag gick och la mig 1) såhär dags på morgonen!! Sen vänder jag mig om och är sjukt trött men jag kan inte sova så då kollar jag på klockan och då är den 10 över 7(!!!!!) och det är pappa som duschar för att han ska till jobbet! Kul, så sen när de hade åkt gick jag upp och här sitter jag nu. Kommer somna ståendes idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0