LILLA LADY

OH men hej igen! Fan va skönt med studiedag rent ut sagt. Sov länge. Suttit i pyjamas nästan hela dagen, städat, glott massa på tv och så träning på kvällen. Måste ju säga att jag kan leva med dagar som dessa lite oftare. Men det absolut bästa var ju att jag var ENSAM HEMMA!

Nu ska jag borsta tänderna och sen sova, eller kanske läsa lite bok.


MEN EN GREJ!! Mina skor som jag beställde för över en månad sen kommer inte! De har inte skorna kvar? Hur dumma är dem?! Jävla sopor...MODEKUNGEN.SE säger jag bara. Riktigt dåliga...
Så nu ska jag få pengarna tillbaka och lite kompensation. Rabatt och en ring, men ingen ide att jag får rabatt för jag vill ju inte handla där ingen. Blöö..
Jag som behövde de där himla skorna...!


Btw vill jag tillbaka till värmen! NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0