Könstigt

OKej nu är det såhär att jag HATAR att bo där jag bor, jag hatar att det snöar och jag hatar lite till att jag bor där jag bor..

Sen så drömde jag ganska lustigt inatt, eller var det igår eller i förrgår? Vettifan men ska komma till saken; jag går jämt och spänner käkarna och biter ihop jätte hårt för då är det en tand som rör sig lite och har ofta gått och tänkt på att om jag fortsätter göra så så kanske den lossnar. Och så i natt drömde jag att jag var i ett gigantiskt badhus (??) helt själv och helt plötsligt så bara lossnar en tand i min mun och jag får lite panik och känner att det är en av mina framtänder! Då börjar jag springa omkring och leta efter mamma som inte ens är där och då tappar jag mer tänder! Så jag springer omkring i ett badhus med massa lösa tänder i min mun?
Just nu känner jag att....det var ganska onormalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0