Jag börjar tro att vi kan gå genom eld

Jag började precis tro på Karma. Det har kommit och bitit mig i röven, typ.

Åkte till Pernilla och vi gick en lång prommis. Sen chillade vi och dillade lite.
Pernilla sjöng en lång fin visa och jag fick stå ut med fislukten.

Sen när jag åkte hem fick jag skäll för jag inte städat fast jag var den enda förutom mamma som städat i detta jävla äckel hus. Där började min skit kväll.
Sen busade jag med Anki och det var kul men sen fick jag tillbaka skit genom att min katt pissar i min säng och på mitt golv och en jätte stor spindel dyker upp mitt i min åsyn!

Nu är jag fan inte glad och till råga på allt var jag redan sur för att jag bor på sämsta platsen på jorden!!!!!!!!!!!!!
Hoppas det blir en spricka i jorden och vårat hus åker ner och hamnar i Spanien. Eller i stan, typ vid Bergdalsgatan eller Vasastan. Det vore skapligt skönt.
Hoppas gud hör min klagosång!!


Kommentarer
Postat av: sam

assssssoooooooooooooooooooo............

2011-01-31 @ 18:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0