Different types who wear a day coat pants with stripes and cutaway coat perfect fits Puttin' on the Ritz

Gårdagen vart en rätt hetsig dag måste jag ta och säga. Men fan jag lyckades få ihop allt ändå.
Gick i skolan till kvart över tre och åkte sedan direkt till gymmet där det vart ett himla tjafs om mitt gymkort.
Det slutade med att de var tvungna att ta ett kort på mig EFTER att jag gymmat. Jag var alltså helt slut och svettig då.
Men aa innan det fasansfulla kortet togs så körde jag ett bodypump pass. FFFFFFFFFFYYYYYY va jobbigt det var! Orkade inte köra fullt ut med armarna eller benen!
Aaa sen så tog de kort på mig..det var som ett polisförhör typ.
Sen åkte jag direkt till Anki och duschade på 5 MINUTER!!!! Aldrig hänt i hela mitt liv förut. Sen gick vi till bussen, åkte in till stan och kollade handbolls-vm och mitt lag som hjälpte till.

Och idag mina vänner är jag...körd i armar och ben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0