I need another story, Something to get off my chest

Även fast det är för kallt ute så måste jag ändå säga att jag gillar det här vädret, på något sätt.

Fredagen följde Olivia, Sandra och jag med Freja hem till henne och var kvar där över natten. Vi kollade på film, käkade massor gott, spelade X-box conekt, badade i hennes utebad. Sen somnade vi rätt snabbt för att sedan gå upp klockan halv åtta-åtta dagen där på(!!!!!).

Så lördagen vart tidig men på kvällen åkte jag och mina vänninor in till stan och åt. Alla tiders må jag säga.
OCH så slutligen idag ska några hem till Bella för att kolla resor inför sommaren och där efter blir det handbollskväll i Vadstena.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0