Far jag kan inte få upp min kokosnöt

Trodde jag bodde i Alaska i morse. Trodde även jag skulle dö på väg till OCH från skolan men här sitter jag. Odödlig som en jävla kackerlacka.

Har varit en lång dag. Skulle testa om lite shopping gjorde susen men dagen kändes fortfarande lika lång.
En lite rolig grej på stan. Jag gick där och halvblundade för att inte få snö i ögonen och så tittar jag upp och märker att det är en man som går väldigt konstigt framför mig, typ som en pingvin och visslar i takt med sin gång. Jag stannar till för att inte gå in i honom men då stannar han med och vaggar runt ett varv och sen börjar han gå/vagga och vissla i takt igen?
Skön kille!

Har även försökt betala en smoothie med en tandborste idag. Det gick tyvärr inte.

Tjudilu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0