Jag får lixom ingen ordning på mitt liv

Är helt konstig i magen.
Min dator bara stänger ner internet hela tiden.
Mitt SATANS bankkort funkar inte och dess värre så har
Swedbanks JÄVLA bankautomat tagit mitt kort! A-S-E-H-O-L-E
Mitt busskort gick även ut idag när jag skulle åka buss.

Rök kommer snart ut ur mina öron och jag sitter och svär för mig själv! Ett vansinnesskrik skulle vara så jävla skönt nu!

FYFAN GAAAAH!

Men dagen har ju inte bara varit dålig som man kanske kan tro, neejdå. Fikade med två av mina bästa vänner och ja det var riktigt trevligt! (Mitt bankkort snoddes av automaten när jag skulle ta ut pengar till fikat så snälla pappa fick komma med pengar sen.)
Nu ska jag plugga och kanske baka en pepparkaka så jag blir lugn..för såhär kan jag inte ha det.


Kommentarer
Postat av: s

att internet fönstret klickas ner kan bbero på att du har installerat nåt program som heter klickpotato ellr nåt...så var det för mig iaf!

2010-11-25 @ 21:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0