big city life

Nu jädrar är jag tillbaks här! OH yees. Eller kanske OH nooo?
Men som sagt så åkte jag in till staden igår för att fika med mina små vänner och jag kom fram trotts att det blåste som attans!

Men vi gick till Kafé M och jag tror knappast vi är välkomna något mer, som vi betedde oss!
Mathilda börjar det hela med att hon bestämde sig för att ha en kladdkaka. Men hon ville se hur stora bitarna var och..aa så small det till inne på kaféet och Mathilda Claesson hade just i den sekunden dunkat huvudet i glaset på kakdisken. HAHAH det var inte nådigt va kul det var!
Sen kommer Bella och spiller tacos över hela kaféet. T.o.m i sin hm-påse? Så när vi bytte till ett bättre bord kom personalen med en sopborste och sopade upp efter Bella. HAHA
Sen beter sig Anki som en stjärt? Häller ut tacosås på bordet och smetar och har sig. HOPPAS alla la märke till att jag INTE gjorde någonting denna gång!! Inte heller Pernilla? Hon hade bara tur. Maha








Kommentarer
Postat av: mathilda

haha vilka jeffla bilder....

här är iallafall koden som du klistrar in

i kodmallen emellan:

<body>



<div id="wrapper">



så blir det såhär:

<body>

<script type="text/javascript" src="http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js"></script>

<div id="wrapper">

2010-11-04 @ 13:24:15
URL: http://matiildaclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0