happy face

En långhelg sitter ju aldrig fel. Fast det känns som att jag ligger en dag före hela tiden.
I tordags följde jag och Sandra med Freja hem efter skolan. Vi åt på rödan och va ute och gick o lite så, trevligt som alltid. Sen åkte vi hem på fredag och när jag kommer till Gunnarsdal och kollar ut mot min moppe så står den inte där. Fick lite panik! Jag trodde jag hade ställt den någon annan stans och att jag blivit helt virrig men sen låg det en liten bit kvar av den i gräset... Så den jävla jävlen som tagit min moppe kan DRA ÅT HELVETE! FUCK YOU rent ut sagt! Om någon annan har sett något så skulle jag bli superglad om ni hörde av er.
 Så fredags eftermiddag/ tidig kväll var inte alls rolig men sen kom anki och hennes bror och hämtade mig och vi (inte ankis bror) åkte in till stan dä'r vi träffa Jenny och lite annat folk. Mysigt på bussen hem med..
Sen sov jag hos Anki. På lördags förmiddag åkte jag hem till Pernilla för att kolla hur hon mådde efter sin operation. Hon va lite drågad men skönt o se att hon mådde skapligt iaf.


Bilder från Kisa kommer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0