who is going to be there after the last angel has flown

Just nu är jag inte på bra humör. Datorn är så seg att jag får panik på den. Det tar en minut att ladda varje gång jag trycker på något. Sen är jag övermätt från allt naturgodis så att jag bara vill klippa bort min mage och slänga iväg den. Har även varit och kollat på golv till mitt rum idag. Hittade inget jag ville ha. Sen svängde vi förbi Ö&B för mamma skulle köpa skurmedel. Gillar inte Ö&B. Bara lustiga människor där inne. Emanuel va där med..Han borde någon slå riktigt hårt i bakhuvudet eller välta han och hans äckliga permobil! USCH.

Gårdagen var där emot mycket bättre. Bastukväll med Mathilda, Ankie, Curre, Hanna. Trevligt med lite spa kväll. Eller Curre vart "spaád av mig och Hanna. 

Nu ska jag göra mig iordning, stänga av dator-helvetet och sen läsa i engelska boken som vi fått. JIPPI.

Trevlig kväll alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0